Společnost Logitech představuje MX Brio, svoji dosud nejdokonalejší webkameru pro měnící se způsoby práce a streamování

Společnost Logitech představila revoluční špičkovou webkameru MX Brio/MX Brio 705 for Business, která byla navržena tak, aby splňovala požadavky náročných koncových uživatelů a firem. MX Brio je dosud nejpokročilejší webová kamera společnosti Logitech a patří spolu s klávesnicemi a myšmi MX do ekosystému řady Master Series. Přináší vynikající funkčnost a uživatelskou zkušenost ze streamování pro podporu kvalitní spolupráce. Rozlišením Ultra HD 4K pomáhá kreativním profesionálům a vývojářům vylepšit dojem z jejich virtuálních prezentací a efektivně sdílet výsledky práce a další nápady.

„Víme, že uživatelé MX spolupracují a komunikují z mnoha různých prostředí a potřebují univerzální webovou kameru s nejlepší kvalitou obrazu a zvuku,“ řekl Anatolij Polyanker, generální ředitel divize MX společnosti Logitech. „MX Brio je naše nejkvalitnější webová kamera, která nabízí mnoho možností přizpůsobení a umožňuje ukázat sebe a svoji práci tím nejlepším možným způsobem.“

Rozlišení Ultra HD 4K a pokročilý snímač webkamery MX Brio jsou dokladem neustále probíhajících inovací ve společnosti Logitech, jelikož oproti svojí předchozí vlajkové lodi, webové kameře Brio 4K, nabízí o 70 % větší počet pixelů, což umožňuje získat mimořádně ostrý obraz. Kvalita obrazu je kromě obvyklé automatické korekce světla zvýšena pomocí umělé inteligence s důrazem na vykreslení obličeje. Výsledkem je přirozenější obraz a video s 2x lepší viditelností obličeje a 2x jemnějšími detaily obrazu v obtížných světelných podmínkách ve srovnání s kamerou Brio 4K, jak bylo potvrzeno testováním v laboratoři DXOMARK.

Vylepšené funkce umožňují uživatelům vyladit svůj vzhled ručním nastavením expozice, barevného odstínu, živosti barev, velikosti zorného pole a dalších parametrů pomocí softwaru Logi Options+, Logi Tune a G HUB. Režim Show Mode usnadňuje snímání náčrtů nebo jiných fyzických objektů na stole pouhým nakloněním webové kamery. MX Brio má také dva směrové mikrofony pro potlačení hluku v pozadí, takže vás bude lépe slyšet, a integrovanou clonu pro ochranu soukromí. Firemní uživatelé MX Brio 705 mohou pomocí Logi Tune aktivovat funkci automatického rámování RightSight, která detekuje mluvčího a zaměřuje se na něj, i když se pohybuje.

Pro IT týmy, které vybavují pracovní stanice zaměstnanců a domácí kanceláře, je určen model MX Brio 705 for Business, který je kompatibilní s většinou videokonferenčních platforem, je certifikován pro Microsoft Teams, Google Meet a Zoom a spolupracuje také s Chromebookem. Navíc mohou správci IT vybavení bezpečně aktualizovat firmware a řešit problémy různě vybavených pracovních týmů prostřednictvím webové platformy pro správu zařízení Logitech Sync.

Podpora udržitelnosti

Kamery MX Brio byly zkonstruovány v souladu s cílem společnosti Logitech vytvářet produkty, které zlepšují život lidí. To znamená, že při každém posuzování návrhu bereme v úvahu i environmentální a sociální dopady. Webové kamery jsou stejně jako ostatní produkty Logitech certifikovány jako uhlíkově neutrální a papírové obaly pocházejí z lesů s certifikací FSC™ a dalších kontrolovaných zdrojů. Plastové díly kamer MX Brio obsahují certifikované recyklované plasty pocházející ze staré vyřazené spotřební elektroniky a jejich podíl činí 82 % u grafitové a 75 % u světle šedé verze.

Cena a dostupnost

Kamera MX Brio bude k dostání v České republice u vybraných prodejců (Alza.cz a CZC.cz) a na logitech.com od března 2024 v grafitové a světle šedé barvě za doporučenou maloobchodní cenu 5 799 Kč.

Kamera MX Brio 705 v grafitové barvě je možné objednat zde.

________________________

O společnosti Logitech

Společnost Logitech pomáhá všem lidem realizovat jejich touhy nabídkou technologií, které umožňují každému tvořit, být úspěšnější a užívat si více života. Navrhuje a vytváří produkty, které spojují lidi prostřednictvím počítačů, her, videa, hudby nebo streamování a tvorby obsahu. Mezi značky společnosti Logitech patří Logitech, Logitech G, Astro Gaming, Streamlabs, Ultimate Ears, Jaybird a Blue Microphones. Společnost Logitech International byla založena v roce 1981 a je registrována ve Švýcarsku; její akcie se obchodují na švýcarské burze SIX Swiss Exchange (LOGN) a na americké burze Nasdaq Global Select Market (LOGI). Více informací o společnosti Logitech můžete získat na webových stránkách www.logitech.com, firemním blogu, Facebooku nebo na Twitteru s hashtagem @Logitech.

 

Logitech a další značky Logitech jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky společnosti Logitech Europe S.A. a/nebo jejích přidružených společností ve Spojených státech a dalších zemích. Veškeré ostatní ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků. Více informací o společnosti Logitech a jejích produktech můžete získat na webových stránkách společnosti na adrese www.logitech.com.